lördag 6 juni 2009

Länge sen sist...

Nu var det väldigt länge sen sist. Har inte riktigt haft inspirationen till att blogga. Har inte känt mig så pigg efter min mormors ganska plötsliga dödsfall. Men i torsdags så var det begravning, det var skönt. Det blev en ljus och fin gudstjänst med mycket musik.

Har inte virkat så mycket heller. Har haft jätteont i min högerhand, dvs min virknålshand så det har inte blivit mycket gjort. Men jag har läst alla bloggar i alla fall. Men nu börjar handen bli bättre och jag ska försöka virka lite tänkte jag i alla fall!!



Så länge kan ni vara med i utlottningen på Min Inspiration hon firar 10 000 besökare snart och lottar ut 3 vansinnigt snygga härvor med garn!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Anonymous Sanna sa...

Oj jag beklagar verkligen sorgen..

8 juni 2009 kl. 14:20  
Anonymous lolla sa...

hejsan
kul att du är tillbaka igen...på bloggen
ser att vi inte har så långt från varandra :-)
kollat runt hos dig,fina roliga saker du gör...
jag är just nu med i sommarsol swapen och håller på fixa ett paket till min vän...kul kul
ha en fin dag lolla

9 juni 2009 kl. 06:44  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida