fredag 22 maj 2009

Leksaksswapen...


Idag fick jag paketet i leksaksswapen! Det var en jättefin elefant med prassliga öron i! Tack snälla Carolina för din jättefina elefant!!!!! Vera gillade den också. Hon sa sitt "A" med eftertryck när hon fick se den... det säger hon när hon blir lite exalterad och intresserad av något!! Ett gott betyg alltså!!! :)


Senast i virkträsket blev det en Plipp och Plopp från Mia Bengtssons bok. Rätt söta faktiskt. Jag virkade hjärtan och sydde fast istället för knappar och så broderade jag ögon eftersom jag inte hade några säkerhetsögon. Ser på bilden att den röda ser ut att ha sned mun, men den har inte det i verkligheten!

Hoppas ni har en trevlig fredagskväll i stugorna!!

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Blogger Helena sa...

Vilken fin elefant! De virkade figurerna är jättesöta!

22 maj 2009 kl. 22:23  
Blogger Carolina sa...

Tyget som jag glömde hamnade på lådan igår så du borde få det på måndag.

Kul att dottern gillade elefanten, mellan barnet här hemma blev ledsen när han insåg att det inte var en fant till honom så det blir till att sy en till.

23 maj 2009 kl. 10:50  
Blogger Litensötnos sa...

hej

fick ditt leksaksswap paket i fredags, tack så hemskt mycket.
stora killen har bakat både morots kaka och äpple paj! lillen har ätit morot och ägg! gör absolut inget att du blev lite försenad, det var värt att vänta på. kanon bra att dom går å tvätta då lillen äter å dreglar på allt. :)
nu ska jag bara komma på nått bra å sy av de fina tyget.

åter igen tack så hemskt mycket, det blev helt perfekta saker

ha en trevlig sommar
mvh helene (litensotnos)

25 maj 2009 kl. 10:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida