måndag 25 maj 2009

Leksakerna har landat...

Idag fick jag ett mail ifrån min leksaksswapkompis att hon fått sitt paket! Skönt att veta! Hon verkar nöjd och båda hennes söner också! :) Jag såg i hennes blogg att de precis fixat till ett kök till barnen. AHA... tänkte jag (ja ibland glimmar det till...) jag ska virka mat! Så detta är vad jag skickade underst ligget ett grönt prickigt tyg som jag gillar skarpt! Sen ett stekt ägg, 2 morötter, 4 äppelklyftor, och 1 princessbakelse.

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Blogger Lilla Gryn sa...

Hej, vad roligt att du gillade shortsen. Jag gillade verkligen det där tyget. Hoppas de passar också.
Ha det gott!!

// Astrid

25 maj 2009 kl. 23:38  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Du är verkligen en helt fantastisk virkare!! Så himla fin mat!

26 maj 2009 kl. 07:49  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Vad fint!
Hur får du till botten på prinsessbakelserna. Mina buktar alltid så mycket utåt, jag tycker det är jättesvårt.
Kram/Veronica

26 maj 2009 kl. 10:19  
Anonymous Sanna sa...

Åhh vilket härligt swap! Säljer du dina fina virkade skapelser? Har en liten son som skall få ett litet lekkök i framtiden och jag samlar saker dit för fullt nu =)

8 juni 2009 kl. 14:18  
Anonymous carina sa...

vilken bra ide ,
din virkade mat ser ju ut som riktig mat.

5 juli 2009 kl. 22:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida