söndag 17 maj 2009

9 månader


Idag blir min lilla tjej 9 månader. Hon har alltså varit lika länge utanför magen som hon låg i min mage... Tänk att det bara är 3 månader till så blir hon 1 år. Att stå och titta på barnprogram är nya trenden just nu...

Idag tog jag med mig virkningen ut i den fantastiska solen och dottern, tänkte tar en liten promenad så hon somnar och sen kan jag virka... jojo... trodde jag ja! Jag promenerade i 2 timmar utan att Vera somnade ens en sekund, hon pratade, gnällde, hojtade och grinade... så mycket för den virkstunden!!

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger Zanna sa...

Tack för tipsen, du har kanske rätt. Vad tror du om ZaLi? Det är så svårt det här!!

18 maj 2009 kl. 09:50  
Blogger Marie sa...

Grattis till lilla Vera på 9-månadersdagen! :)
(Lite i efterskott)

Söt husmus och gullig katt i förra inlägget :)

19 maj 2009 kl. 15:08  
Anonymous swap skickaren sa...

Hej!
Vill bara meddela att jag inte har hunnit att få iväg den leksaksswap som sklskickas till dig då det blev sjukhusvistelse under helgen pga sjukt barn så vi blev inlagda och blev utskrivna i eftermiddags. Men den kommer att posta den imorgon.

19 maj 2009 kl. 21:27  
Blogger FrökenC sa...

Kära swappare... det är lugnt, sånt som man inte kan hjälpa... Jag ser fram emot det!! :) Hoppas att ditt barn mår bättre!!

19 maj 2009 kl. 22:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida