torsdag 7 maj 2009

Torsdag och möjligheter...

Idag har jag inte hunnit med något mer än att städa, diska och greja på här hemma... dessutom så hade vi en lillstumpa som INTE ville somna ikväll, blir lite ställd när hon är sån här. Somna på kvällen har hon alltid gjort lätt annars... ja ja till slut så gick det ju! Men tänker sätta mig en stund och virka nu!

Hos Ulliga Gulliga Saker har man möjlighet att vinna en sådan här sötnos!!! Hon firar 25000 besökare på bloggen!!! Grattis Veronica!!

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Hej! Vad kul att du vill vara med i utlottningen. Tyvärr miss jag inte alls vilka mått jag använde för stolan. Vet att jag tänkte att jag villeatt den skulle gå strax under knät och att jag inte ville ha den för bred.

Kram/veronica

8 maj 2009 kl. 11:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida