torsdag 14 maj 2009

Husmusen...

... är klar. Jag blev jättenöjd. Han är rätt stor, hela 20 cm lång.



Måste ju visa bilden med vår ena katt Sixten och husmusen... han verkar inte helt intresserad. Men han är ju inte heller någon jaktexpert... =)



Nu är det full fart med beställningar och ett byte jag är med i. Har virkat en hel del av det, men kan ju naturligtvis inte visa något än!! Men det kommer... Idag satt jag ute i solen och virkade i 1½ timme medan Vera sov i vagnen... Tror det blir min nya lyx när det är vackert väder, promenera med Vera tills hon somnar sen gå och sätta mig på någon fin, varm och solig plats och ta fram garnet. Låter väl helt ok va?? Känns som om jag behöver en hel del av den lyxen just nu...

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger Sunna sa...

Jag tycker det låter som en utmärkt ide, jag har anammat den också men i mitt fall är det när valpen sover, jättesöt råtta

14 maj 2009 kl. 21:27  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Den blev ju toppenfin! Låter skönt med soliga promenader som slutar i egentid...
Kram/Veronica

14 maj 2009 kl. 23:26  
Blogger Helena sa...

Vilken fin husmus!

14 maj 2009 kl. 23:47  
Blogger Liv sa...

Så koselig husmus!!Har du komponert oppskriften selv? Hyggelig å lese bloggen din, mye inspirasjon.Velkommen innom min hekleblogg Livsgarnfryd

26 maj 2009 kl. 09:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida