söndag 24 maj 2009

Skickad beställning...

Idag har jag skickat en beställning jag fick för ett tag sen. Det var på 5 små figurer till en mobil. Vi kom överens om, svamp, bil, krokodil, uggla och ett hjärta. Det var roligt att virka de här små figurerna! Krokodilen är bara 13 cm lång, och blev jättebra faktiskt!!







Sen måste jag bara visa ett superfint tyg jag hittade här i stan, det fanns i turkost också, är lite sugen på att köpa lite mer... kostade ju bara 29 kr/metern!!


Annars i helgen har jag tapetserat vårat sovrum, blir bra, men idag upptäckte jag att det fattades 1 våd... gahhh... dessutom så är ju inte fresks öppet idag så vi får vackert vänta på att bli klara tills imorgon... *mutter mutter* så mycket för att få hjälp att beräkna åtgången av deras personal.. :(

Hoppas ni har haft en trevlig helg!!

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Marie sa...

Gulliga små saker du har virkat. Blir säkert en fin mobil :)

24 maj 2009 kl. 22:25  
Blogger Babushkadockan sa...

Vilka fantastiska saker du virkar, den där bilen är fantastisk! Jag tror att mobilen kommer att bli jättefin.

24 maj 2009 kl. 23:33  
Blogger Babushkadockan sa...

Vad roligt att hitta hit! Vilka fantastiska saker du virkar, den där bilen är fantastisk! Jag tror att mobilen kommer att bli jättefin.

24 maj 2009 kl. 23:34  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Dina krokodiler är underbara. Använder du nått mönster?
Kram/veronica

25 maj 2009 kl. 15:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida