söndag 3 maj 2009

En swap och en lapp...

Idag har vi varit och kollat på lite tapeter till sovrummet... men ack vad mycket fult det finns i tapetväg! Jag vet ju vad jag vill ha bara jag får se det!! Ja ja jakten går vidare i alla fall!!

Innan vi for så fick jag ett fint swap-paket på posten. Jag var med i en swap på sysidan. Vera fick denna fina klänning och en pill-trasa som matchar klänningen. Den kommer bli jättefin i sommar till henne!




Som sagt så har jag inte virkat så mycket, men det blev en grytlapp till vår stekgryta som blir så rackarns varm när man steker i den och man vill ju gärna hålla i den när man rör, så det blev en inte så stor grytlapp. Men man vill ju inte lägga den i maten heller, så liten och rektangulär såhär...


Sen har jag ju flera projekt igång. En mus som jag håller på med, en vågig pläd som borde virkas på, sen har jag 2 swapar som ska göras och en beställning på lite små figurer... Beställningen har jag börjat på, men den tänker jag inte visa förrän mamman ifråga har godkänt den!

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Det låter som att du har mycket på gång det ska bli kul att se allt. Kram/Veronica

3 maj 2009 kl. 20:19  
Blogger Marie sa...

Finklänning Vera fick :)
Ska bli kul att se alla dina projekt när de är klara.

5 maj 2009 kl. 09:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida