måndag 4 maj 2009

UFOt har landat... med Mr G

Äntligen!!



Så svårt det kan vara att få det sista gjort på något... att stoppa 1 ben och två armar och sy fast känns ju kanske inte som det svåraste att göra! Men det har tagit emot. Kände mig inte nöjd när jag sytt fast ett ben och där tog det tvärnit. Men jag tog bort det och sydde fast igen och så av bara farten så blev det sista gjort också. Härligt att han är klar Mr. G. Han blev rätt söt, men han får ingen mun... gillar när det ser ut lite såhär, ok med näsborrar, men munnar är inte min stil tror jag...



För övrigt så kom mina Clover virknålar idag. Beställde på loveknitting.se i slutet av förra veckan, hon hade rea på dem då så det åkte visst ner 2 st i varukorgen innan jag checkade ut... Jag ÄLSKAR dessa virknålar. Jag får tokigt ont i min tumme när jag virkar med vanliga nålar något längre tag... så dessa är de enda som det fungerar med!

Ikväll har jag också gjort klart första figuren till beställningen! Skönt att kunna bocka av lite på listan i alla fall. Ha en trevlig kväll!!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Han blev ursöt tycker jag, jag älskar grodor. Jag har också alltid svårt att få det sista gjort, det är så tråkigt tycker jag.

Kram/veronica

4 maj 2009 kl. 22:56  
Blogger Marie sa...

Han blev gullig MR G :)

5 maj 2009 kl. 09:39  
Blogger Sunna sa...

Vilken pärla du gjort, jättefin

6 maj 2009 kl. 19:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida