torsdag 23 april 2009

Choklad, garn och vänner...

Idag har jag fått mitt fina paket i "Choklad och Garn" bytet hos Stickamera. Jättefint paket med bl.a. en smaskig choklad med fikon i... som jag sitter och små-smaskar på såhär strax innan jag ska hoppa i slafen... :) Dessutom ett fint ekologiskt ullgarn som jag måste fundera ut något att sticka av! Angenäma problem!!!

Dessutom var jag och handlade 2 nystan Tilda-garn idag, tänkte försöka mig på att göra en sån fin mus som både Fröken Elsa och Veronica (Ulliga gulliga saker) har gjort på sina bloggar... de är så söta!

Dessutom har vi haft syjunte-kväll här ikväll... det är verkligen en lisa för själen dessa kvällar, fast när man är värdinna så får man en hel del mindre gjort... men det gör inget... det är ju så trevligt! Idag har virkat några varv på min pläd som går såååååå sakta framåt, men det blir väl vad det lider!

Längtar efter måndag också, då ska jag och sambon (Z) åka på en liten kryssning till Helsingfors, utan Vera! Vi ska alltså ha barnvakt för första gången! Vi har inte gjort någonting tillsammans utan Vera sen ganska länge innan hon föddes. Vera ska få vara med mormor och morfar och kommer väl bli så bortskämd som det går att skämma bort en 8,5 månaders bebis!! Haha... Nä nu ska jag strax hoppa i sängen och drömma sött, känner mig trött ikväll!

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Vad mysigt det låter hoppas ni får det underbart. lycka till med musvirkandet också.

Kram/Veronica

24 april 2009 kl. 11:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida