måndag 6 april 2009

3 - utmaning

Fick en utmaning av Jenny.

TRE jobb jag har haft: Blomsterbud, Ålderdomshem och Församlingsassistent (mitt nuvarande jobb)

TRE platser jag bott på: Ransta, Rättvik och Harv

TRE saker jag gillar att se på tv: Project Runway, Hell´s Kitchen och Äntligen Hemma

TRE favoriträtter: Fylld kycklingfilé, Tacos och Z´s köttgryta

TRE platser där jag helst skulle vilja vara just nu: I grekland, I italien och i sommarstugan utanför fors (fast helst när det är sommar förstås)

TRE personer jag utmanar: Veronica (Ulliga gulliga saker, Elin (med 3) och Tisa

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Oj, vad kul:-) Det är nästan min första utmaning. Det passar ju bra nu när det är lite lugnt på pysselfronten.

Hoppas du får en härlig dag, kram/Veronica

7 april 2009 kl. 10:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida