onsdag 8 april 2009

Lite pysslat..


Idag har jag inte hunnit med att pyssla så mycket, men har sytt 3 hjärtan som en granne har beställt av mig. Men hon var inte hemma när jag skulle lämna dem... jaja, får kolla imorgon innan vi åker om det är någon hemma!

Annars idag har jag packat och vikt ren tvätt. Imorgon fm åker vi söderut över påsken. Jag och Vera ska till mina föräldrar och Z åker vidare ner till sina föräldrar och hälsar på ett tag. Ska bli spännande, mamma och pappa har flyttat sen vi var där sist, så ska bli kul att se lägenheten de bor i nu. Men lite konstigt känns det, lägenheten de bodde i innan var sista stället som jag bodde med dem innan jag flyttade hemifrån.

Jag vet inte hur det ser ut med internet där än, så vi får väl se när jag uppdaterar nästa gång. Men om det inte kommer något innan påsk så önskar jag alla mina bloggläsare

EN RIKTIGT GLAD PÅSK...

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Blogger Helena sa...

Glad påsk till er också!

11 april 2009 kl. 19:47  
Anonymous Din leksaksswap kompis sa...

Hej!
Skulle behöva lite information om vad din dotter är intresserad utav för saker för tillfället eftersom det kan skilja sig väldigt mycket åt på vilken nivå en 8 månaders ligger.

22 april 2009 kl. 10:42  
Blogger FrökenC sa...

Hon gillar verkligen färgen röd, väljer oftast den leksaken framför andra. Dessutom gillar hon leksaker med ansikten och sånt som låter, bjällra, prassel och dylikt. Hoppas detta hjälper, annars får du höra av dig igen!!

22 april 2009 kl. 15:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida