torsdag 2 april 2009

Mitt paket...

som jag skickade innehöll detta... Känner mig nöjd med paketet!!



* En klänning i strl 86. Sydd efter mönster från Ottobre 1/09. Men som alla mönster så gör jag ju aldrig som det står!! Jag satte band i ärmurringningen, såg inte klokt ut när jag hade fållat som det stod... Sen så pajade min symaskin när jag skulle sy knapphålen, så det fick bli klädda tryckknappar istället :)

* En virkad krokodil blev det till hennes lilla tjej

* En bok "Börja virka" eftersom min hemliga kompis skrev att hon var nybörjare, så tyckte den kan passa, är flera mönster i boken + en virkguide...

* Tyget var ett storprickigt bomullstyg 1,5 m

* En silikon grytvante i form av en groda/krokodil/drake/dinosaurie

* Knappar i form av små hus

* En chokladkaka med hallon i

Vad Pennyson som jag skickade till tyckte kan ni läsa HÄR!

En bättre bild på klänningen...

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Marie sa...

Fina saker du skickade, förstår att du känner dig nöjd och klänningen var ju så bedårande söt :)

2 april 2009 kl. 02:33  
Anonymous lolla sa...

hejsan
men vilka fina saker du skickat
skulle jag gärna vilja ha...
var hittar ni alla swappar skulle vilja vara med i en
kram lolla

2 april 2009 kl. 11:47  
Blogger Doris_Assar sa...

Vilket fint paket du gjort! :-)

2 april 2009 kl. 22:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida