torsdag 2 april 2009

SommarSol-Swap

Jag har anmält mig till syswapar mammornas SommarSol swap!!! Här är mina svar på frågorna!!

1, Hur många barn har du?
1 flicka som heter Vera

2, Kön kläder och skostorlek på barnen
Flicka, just nu har hon 74 (april) men till sommaren blir nog 80 lagom! Hon är lång och smal i modellen... Skor är nog 19-20 ungefär...

3, vad har du för storlek på kläder, skor/tofflor?
Jag har 40 i skostorlek

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?
nybörjare/medel på stickor, virknål är jag medel. Virkar mest

5 -”- på sömnad
Jag är väl nybörjare/medel men mer mot medel...

6, Vilken typ av tyg föredrar du?
Bomull eller linnetyger

7. Vilken typ av garn gillar du?
Virkar ju mest i järbo 8/4 eller iaf den storleken. Ska jag sticka så gärna ull

8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?
virkar, skulle vilja prova lite scrapbooking, har aldrig gjort det!!

9, Vad gillar du för godis?
Lösgodis är mumsigt, gärna gelegodisar och typ "sockerbitar" men choklad (gärna mörk) är ju aldrig fel!!

10, Är du allergisk mot något?
Gräs, granatäpple och nötter

11, vad är dina favoritfärger?
Till sommaren blir det nog cerise, turkos, men alltid favoriter är brunt, orange, och svart (men inte svart på barnkläder)

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?
Pastell, aprikos, kamoflage eller döskallar

13, Kaffe eller te?
Mmmm... båda två!!

14, vad lyssnar du på för musik
Lars Winnerbäck, REM, Beth Orton, Miss Li, Maia Hirasawa

16. Vad läser du för böcker?
Just nu blir det inte så mycket, men böcker om virkning går alltid hem!!

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Ottobre

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida