tisdag 31 mars 2009

Swapen är iväg...


I sista sekund som vanligt i mitt liv så stoppade jag paketet i lådan... blev till och med tvungen att åka till lådan tvärs över stan som tömms först klockan 20... ja ja jag är mig lik!! :)

Paketet blev jag nöjd med, hoppas att min hemliga kompis blir glad också, när det har åkt ungefär 25 mil norrut... ;) Hoppas det kommer fram imorgon!

Oops... upptäckte att det visst skulle ha varit framme idag... jag var helt inställd att sista skicka dag var 31.... Förlåt kära swapkompis...

Etiketter:

4 kommentarer:

Blogger MiA sa...

Hej!
Tack för din hälsning hos mej :)

Vilket urläckert swap-paket du har fått! Ska kika in på Stickamera och kanske anmäla mej också.

Ha en skön kväll!
MiA

31 mars 2009 kl. 22:12  
Blogger Marie sa...

Nu är man ju lite nyfiken på vad det var i paketet som du skickade... :)

1 april 2009 kl. 00:09  
Blogger FrökenC sa...

Hihi... det ska jag visa när det har kommit fram och jag har blivit avslöjad!!

1 april 2009 kl. 00:22  
Anonymous Pennysson sa...

Hallå där hemlige swapkompis! Tack så väldigt mycket för det fina paketet! Jag gissade förståss fel, men jag skyller helt på att din bloggadress inte finns på SYswaparna hemsida... :-) Skrutten älskar ju också paket och tyckte det var mycket spännande speciellt "koko-ilen" och grytvanten! Jag är mycket imponerad av din fina virkning, själv är jag ju nybörjare så boken träffade precis rätt! Tack så mycket!

1 april 2009 kl. 21:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida