onsdag 18 mars 2009

Giraffen har landat...

...hoppas jag i alla fall!! Han skickades ju häromdagen! Så nu lägger jag upp en bild på honom! Blev nöjd med honom, hoppas att hans nya ägare gillar honom också!



Nu när allt med dopet och sjukdom har lagt sig så ska jag med nya krafttag ta tag i vårswap-paketet igen! Jag har virkat en sak till barnet. Nu ska jag sy ett plagg i strl 86... skönt med något lagom stort, inte för litet och pilligt! Hoppas det kommer att gillas!!

I helgen ska jag åka på konfirmandläger... de ringde från jobbet idag och frågade om jag kunde, det hade visst blivit sjukdomar. Känns lite pirrigt, första gången jag åker från Vera. Hon kommer ha det superbra med pappa Z som är hennes stora idol, men jag kommer väl längta ihjäl mig förstås!!! Men det är väl till att vänja sig... Jag och Z ska ju åka på kryssning i slutet av april, då ska mormor och morfar vara barnvakter!

Etiketter: , ,

12 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Vilken gullegris... eller gullegiraff kanske? Helt underbar, nu blev jag verkligen spottad att snart göra min. Jag köpte ju mönstret för jättelänge sedan.

kul med konfirmandläger. Jag saknar verkligen att jobba med konfirmander. Jag hade värsta bästa gruppen förra året. En hel hög (egentligen bara 10)med underbara musiker. Jag har aldrig uppleft sån sammanhålling och gemenskap i en grupp.

Sov gott
Kram/Veronica

18 mars 2009 kl. 22:36  
Blogger Marie sa...

Fin giraff och väldigt söt liten tjej i förra inlägget :)

18 mars 2009 kl. 22:39  
Blogger Helena sa...

Vad fin giraffen blev! Den nya ägaren blir säkert nöjd.

Vad söt lillan är i sin dopklänning!

19 mars 2009 kl. 08:22  
Blogger Doris_Assar sa...

Vilken cool! Och fin dopklänning nedan, kul med en klänning med lite "anor" :-)

19 mars 2009 kl. 09:25  
Anonymous Anonym sa...

Hej

Giaffen aka. Notte Knuten har kommit fram till sin ägare och Milo (+ hans systrar!) blev jätteglada :) Kika gärna in så får du se hur man har det :)

Tack för bytet, ha en fin dag i solen
kram

19 mars 2009 kl. 09:57  
Blogger http://merving.blogspot.com sa...

Men gu så söt giraff!
Jag har virkat grisen tidigare men saknar mönstert på giraffen :-(
Du kanske vill byta mönster? :-)

19 mars 2009 kl. 15:15  
Anonymous Anonym sa...

hejsan
vad söt den var giraffen fick hem mitt mönster idag...ska sätta igång virknålen i kväll....
ha en bra dag lolla

20 mars 2009 kl. 10:52  
Blogger Anna-Snoddas sa...

Den är ju så grymt söt!!! :)

20 mars 2009 kl. 20:56  
Blogger krajamaria sa...

Men så fin giraffen är!!

24 mars 2009 kl. 23:42  
Blogger Karolina.http://esterochkonrad.blogg.se/ sa...

Älskar virkade djur och grejer. Jättefin! /Karolina

27 mars 2009 kl. 09:27  
Blogger Åsa Tidqvist sa...

åh så fin giraff du gjort! jag har sneglat på detta mönster själv men inte "vågat" mig på det, men nu blev jag sugen igen!

21 april 2009 kl. 07:31  
Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vilken fin giraff! Skulle gärna vilja komma i kontakt med dig för en ev. beställning, försökte mejla men det funkade inte... skriver istället här. Skriver även min mejladress så kanske du kunde skicka mig ett mejl så att jag får din adress.
linnea.kolback@umea.se
MVH

26 april 2009 kl. 08:40  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida