fredag 27 mars 2009

Vårswapen har kommit...

Jag har fått ett superduper fint paket idag!!!!! Jag var tvungen att göra en research innan jag kunde lista ut vem som skickat det... det var svårt, men jag gissade faktiskt rätt!! Jag tog det på te-paketet!!!


Ett par jättefina byxor till Vera, som var helt perfekta, hon kommer kunna ha den länge! Super snygga är de. Dessutom en söt drake som Vera tog till sitt hjärta direkt! Hon har haft högljudda diskussioner med honom redan!!! :)


Ett snyggt toffel-mönster också! Perfekt nu ska här sys tofflor till hela familjen!!


Ett jättefint ullgarn i en härlig röd färg, och en rundsticka! Ska bli skoj att prova har aldrig stickat på rund sticka.


Jag fick en stor bit svart frotté och en söt liten börs. Den kommer hamna i skötväskan med lite tamponger, huvudvärkstabletter och dylikt i!! Dessutom en napphållar till Vera också, jättebra! Är det något hon har blivit något av en expert på sista tiden så är det att langa napparna utanför barnvagnen när vi är ute och går.


Här är hela paketet, fast jag ser nu att jag missat tepåsen som var med! det var mitt favoritte! Nämligen Brunkullan detta lärde jag känna när jag bodde i avsändarens hemstad under 1999-2001 och pluggade, satt ofta och drack stora koppar med brunkullan och en bit morotskaka på "Tehuset" mums!! Tack tack tack snälla du som har skickat ett sånt TOKBRA paket!!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Vad mycket fint.
Hoppas du har en härlig kväll.
Kram/Veronica

27 mars 2009 kl. 22:10  
Anonymous lolla sa...

Men vilket härligt paket
var hittar ni alla swappar jag vill åxå vara med i en hur gör man ???
Rundsticka är jättekul att sticka med...
kramar lolla

28 mars 2009 kl. 14:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida