måndag 16 mars 2009

Dop...


Nu är dopet över! Det blev en jättefin dag, Vera skötte sig naturligtvis bra! Inga sura miner på hela dagen. Skönt!! Hon verkar trivas som mittpunkt... inga problem med att 40 pers sitter och stirrar på henne inte! Här kommer äntligen den där bilden som jag lovat på dopklänningen och en bild på Vera i den också! Dopklänningen har alltså min morfars mor sytt och användes första gången 1908! Jag kan säga att jag tvättade och strök den med största försiktighet!!! Den är lite skrynklig på bilden, eftersom bilden är taget efter dopet.




Jag har sytt ihop giraffen som ska flytta söderut. Han ska få åka post imorgon, har helt enkelt inte hunnit med mig senaste dagarna. Lägenheten full med folk, dopmiddag och allt annat där omkring. Har ju såvidare inte hunnit virka så mycket på något annat! Visar giraffen en annan dag eftersom jag vill att hans nya ägare ska få se först!! :)

Etiketter: ,

3 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Dumma blogger vägrar att ladda bilderna för mig så jag får väl vänta till imorgon med att se dopklänningen. Kul att höra att det gick bra i alla fall. Dop är så mysiga tycker jag.

Kram/Veronica

16 mars 2009 kl. 22:27  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Nu laddades dom :-) Klänningen är jättefin och Vera är underbar, så himla söt...

16 mars 2009 kl. 22:28  
Blogger Miamarian sa...

Vilken fin tös du har! Tack för kommentaren i mi blogg :D

19 mars 2009 kl. 13:54  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida