måndag 9 mars 2009

Måndag...


Virkningen fortskrider med giraffen. Alla delar är klara och har börjat sy ihop den... Men det är mycket att fästa och många delar att sy fast... men nu är det nära nära... dessutom kunde jag inte låta bli att börja virka på ett mönster som jag provvirkar åt Ida på bloggen Pyssel, samma tjej som har mönstershopen Made by You... men den vågar jag inte visa än... vet ju inte om man får!! :)

Idag var det vägning och minus 0,6kg visade denna vecka!! Känns bara bra!!

Annars är det mycket inför dopet som äger rum på lördag, mycket att tänka på och som ska klaffa!! Bilden får jag visa imorgon, har inte hunnit fota den än, och gör det hellre i dagsljus... men det har man ju nästan inte sett på en vecka eller så känns det som... bara grått.

Etiketter: ,

2 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Jag har just virkat klart min provvirkning. Det var kul virkning tycker jag :-) Jobbit med så många delar att sy ihop men den kommer nog att bli supersöt.

Kram/Veronica

9 mars 2009 kl. 22:01  
Blogger Sunna sa...

Kul det verkar bli en likadan som Glenn
Ha det bra

9 mars 2009 kl. 22:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida