onsdag 8 juli 2009

Mer virkning åt folket...

Åhh... vad härligt det är att virka igen!! Jag ÄLSKAR verkligen detta! Det är så roligt att se hur sakerna växer fram ur garnet och virknålen. Tänk om man bara hade lite mer tid till det också. Jag är i alla fall klar med en råtta till min kompis lilla dotter Astrid och en sköldpadda i lite tjockare garn, som jag inte vet var den hamnar än. Men blev nöjd med dem båda! Astrid ska få sin råtta i helgen när vi ses.





Jag tycker den här råttan blev bättre än den första faktiskt!

Etiketter:

8 kommentarer:

Blogger Daddis sa...

Jösses vilken söt sköldpadda! =)

8 juli 2009 kl. 19:24  
Blogger Åsa Tidqvist sa...

ja det är verkligen kul att virka! fast man tror ju inte att det ska ta den tid det tar när man får ideér...

9 juli 2009 kl. 09:54  
Anonymous Kickan sa...

vilken fin sköldpadda du har gjort! delar du med dig av vilket mönster du har använt?

9 juli 2009 kl. 17:54  
Blogger Pom A sa...

Håller med att virkning är underbart. Man sitter och hinner fundera och planera så mycket genom att bara sitta och tänka när man virkar. Fina amigurumis.

:) Pom

9 juli 2009 kl. 21:47  
Blogger FrökenC sa...

Tyvärr delar jag för tillfället inte med mig av mönstren, som är mina egna. Vi får se i vilken form de publiceras i... Annars berättar jag gärna var jag har hittat dem!

9 juli 2009 kl. 23:23  
Blogger krajamaria sa...

Vad fin din råtta blev! :)

10 juli 2009 kl. 10:13  
Blogger VvW Design sa...

Vilka fina djur du har virkat! Supersöta är dem!
Ha en trevlig helg.
Kram, Ann

10 juli 2009 kl. 17:31  
Blogger Tindra-Star sa...

alla vill ha sköldpaddan. har du mer på lager ;)
kostar de isåfall.

11 augusti 2009 kl. 22:32  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida