lördag 3 januari 2009

Gott nytt år...

Gott nytt år och hoppas att 2009 ska bli ett fantastiskt år för er alla!!

Har inte blivit så mycket pysslat eller bloggat på senaste tiden. Vi är hos mina föräldrar och hälsar på sen ett par dagar innan jul. Väldigt skönt med lite egen tid där man inte måste ägna varje sekund på Vera. Vi bor ju som sagt 35 och 92 mil från våra föräldrapar så vi har inte mycket barnvaktning eller hjälp till vardags!!

Men jag har i alla fall virkat lite... min ena bror tyckte att det var roligt att Vera har fått virkad morot att tugga på och leka med och sa jag skulle vilja ha en virkad martini och ett fniss... så sagt och gjort... till nyårsafton hade jag knåpat ihop en dry martini med oliv till honom som present när vi kom dit på nyårs middagen. Den blev mycket uppskattad och det fnissades en hel del åt den under kvällen... :) Kanske inte snyggast... men rolig, så jag delar med mig av det så skål och gott nytt år på er!!

Etiketter: , ,

5 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Den är ju jättesnygg! Är den stärkt eller hur står den så bra?

Hoppas du får en fin dag
/Veronica

3 januari 2009 kl. 12:47  
Blogger FrökenC sa...

Nä den är inte stärkt... hann inte! Men jag har ett skaft från en korv och mos gaffel... du kanske vet vad jag menar... hihi.. :)

Tack fresten!!

3 januari 2009 kl. 20:42  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Ah, vad smart! Krubban är köpt på ett bokbord på en stiftgård. Jag kunde bara inte mostå den. Jag gillar säskilt det lilla svarta fåret som vänder sig uppåt.

4 januari 2009 kl. 15:08  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Jätterolig!!! :)

7 januari 2009 kl. 14:00  
Anonymous Anonym sa...

Vilka festliga saker du gör! Jag sparar din adress i mina favoriter så jag kan titta in igen.

3 mars 2009 kl. 20:10  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida