söndag 21 december 2008

Klappat och klart!!


Igår kväll satt jag och slog i alla julklappar. I år blev det lite brun/vit tema på dem men ett och annat rött snöre blev det också! Dessutom lackade jag dem, det är så fint tycker jag, ser lite arbetat ut.

Idag blir det sista som ska göras inför julen. Packa, och plocka ihop lite, imorgon förmiddag bär det söderut ner till mina föräldrar. Ska blir skönt att komma iväg lite och dessutom så flyttar ju min bror hem över atlanten till uppsala nu till jul. Så dessutom så får man väl träffa dem lite mer. Roligt!! En liten bild från klappandet och lackandet igår...

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Marie sa...

God fortsättning!

Hoppas att du och din familj har haft en riktigt mysig och trevlig jul!

27 december 2008 kl. 01:57  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Fint paket! Jag gillar också lack, det luktar så himla gott också.
Hoppas du får ett riktigt fint år!

1 januari 2009 kl. 17:56  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida