torsdag 18 december 2008

två elefanter balanserade...

Jippie!!! Idag fick jag mina elefanter från Solig!!! Den gula fick jag i Juniforms utställning. Men redan innan den hade vi bestämt att vi skulle göra ett byte... Jag skulle få en elefant och Solig skulle få en virkad giraff av mig! Självklart ville jag ju genomföra bytet även efter att det visade sig att jag fick hennes Juniform elefant! Så då valde jag den bruna... den är så himla snygg!! Så nu kan jag stoltsera med inte minder än TVÅ Solig elefanter.
Lyckliga lyckliga jag!!


Idag har jag dessutom fått med på kort det träd som jag virkat efter dotti´s mönster. Det blev sött, men litet, får väl köpa lite grövre garn, jag virkar ju alltid i 8/4 garn helst från järbo. Men jag ska nog virka några fler träd... kan ju alltid vara snyggt att ha hemma en egen liten skog!! :)

Etiketter: , ,

3 kommentarer:

Blogger Cupcakes & Hoyas sa...

En liten skog av virkade granar vore ju jättecool! =)
Vad fin din virkade rosa katt blev, jag började med en men den såg inte riktigt ut som katt tyckte jag..(så den slängdes innan den var ihopsydd..skäms på mig)
/Ylva

18 december 2008 kl. 19:05  
Blogger dottie angel sa...

how wonderful to see a lovely 'jaunty' tree...i am so happy that you were able to follow my 'rambling' instructions...

merry christmas to you :)

Tif x

19 december 2008 kl. 01:19  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Vilken bra idé med granen! Och vilka fina elefanter! :)
Idag har jag bloggat om världens finaste giraff...

19 december 2008 kl. 16:39  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida