tisdag 16 december 2008

Tomta...

Här har en liten tomta fötts. Hon är gjord efter Made by You:s mönster... Den här ska mamma få har jag tänkt... istället för en blomma när vi åker dit i jul!



Idag har vi haft sista broderikvällen för i år. Trevligt var det som vanligt, men hade med mig Vera... så det blev väl inte alltför mycket gjort...

Idag har jag äntligen fått iväg mitt julswappaket... min symaskin krånglade ju, men fick efter lite smek och smicker igång den igen... men i mitt huvud kom det många onda tankar om att det finns minnsan andra symaskiner så beter man sig inte kan man bli utbytt... men nu fungerar den igen. Men detta paket ska jag blogga om senare... Nu ska jag gå och dricka en kopp te, Brunkullan är ju mitt favoritte sen jag bodde i Östersund för oj.. 10 år sen!

Etiketter: , ,

4 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Vad fin hon blev Jag gjorde en likadan för några månader sedan men tyckte som vanligt att det var lite svårt att få till ögonen, det har du verkligen lyckats med tycker jag. Nu blev jag lite sugen på att virka en till. Min förra fick bli blond eftersom jag inte hade något brunt garn hemma.

Hoppas du får en fin dag
/veronica

17 december 2008 kl. 09:29  
Blogger anna sa...

Måste ju bara säga, vad duktig du är på att pyssla o dona.

17 december 2008 kl. 11:03  
Blogger Äppel Päppel sa...

Åh, vilken söt! Önskar att jag kunde virka...

17 december 2008 kl. 21:19  
Blogger Helena sa...

Jättefin tomte!

28 december 2008 kl. 16:55  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida