tisdag 9 december 2008

Julswap-paketet har kommit...



...och gissa om jag blev glad när jag öppnade det!! Superduper fina saker som ni ser!!! Ett par velourbyxor i härlig orange strl 74/80, ett par jättesöta stickade tossor, en tilda julbonad att pyssla ihop själv, ett nystan rostorange Alpaka Fashion och ett litet paket... som jag ska spara till jul, men det luktar jättegott om det... hihi...

Jättetack till Klockarbarn för det fina paketet!! Här kommer lite provningsbilder på Vera och fina kläderna!! Jag tänkte att jag provar byxorna trots att det är en stor storlek... men hon kunde ju ha dem... lite långa i benen kanske men annars jättebra!! Hon börjar bli stor lillstumpan... hon är ju bara 4 månader... om en vecka!



Etiketter:

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

vilket fint paket! byxorna och tofflorna är ju super!

10 december 2008 kl. 06:05  
Anonymous Anonym sa...

Underbart leende från en så söt tjej. hon är ju jättefin.
/Klockarbarn

10 december 2008 kl. 07:17  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Vilket fint paket! Underbara byxor och tossor! Ja, barnet också förstås!

10 december 2008 kl. 14:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida