onsdag 3 december 2008

Attans halka...

Igår var det superhalt här i Sundsvall. Jag skjutsade min mamma till tåget efter att hon varit här några dagar och gosat barnbarn. På vägen hem tänkte jag att jag svänger bara in en snabbis på en loppis på vägen hem... sagt och gjort så parkerade jag utanför hoppade ur bilen och låste... men sen for benen i luften och jag gjorde en rejäl och förhoppningsvis snygg volt. Ont som fan fick jag i handen och när jag tittar så rinner bloder... har skrapat upp hela handen, in på loppisen kom jag i alla fall. Fick både papper och plåster där i alla fall!! Hoppas jag kan virka sista dagarna innan julmarknaden på Norra Berget...

Men jag hittade i alla fall ett superdupersnyggt tyg... som ni kan se... :) Tyvärr blev inte färgerna lika starka som i verkligenten... men härliga rosa, brunt och orange....


Etiketter: ,

7 kommentarer:

Blogger Anna Lena Mayor Ekeblad sa...

Ljuvligt mönster! Jag skulle vilja ha en vintrig klänning i de färgerna.

3 december 2008 kl. 13:06  
Anonymous Anonym sa...

Hoppas att du inte slog dig alldeles fördärvad. Snyggt tyg fick du i alla fall tag i som plåster på såret.
/Hemliga julswapkompisen

3 december 2008 kl. 20:56  
Blogger FrökenC sa...

Men tusan bövlars... nu blir jag så nyfiken på min julhemlis... *funderar och funderar*

3 december 2008 kl. 22:56  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Stackars, stackars dig! Fast vilket tyg! Det var det finaste jag sett på jättelänge! Det kanske var värt det...
Jag antar att det var typ tio meter så du gärna säljer en meter till mig. :)

4 december 2008 kl. 09:29  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Men vad gullig du är! Jag lovar att jag skulle bli väldigt glad om det blev något över att sälja eller byta bort.
Ta hand om dig och din hand och lycka till i helgen!

4 december 2008 kl. 13:39  
Blogger Unknown sa...

Åh vilket härligt tyg!!! :)

Ja, vad roligt att du gillade min tavla. Jag målar ju lite på beställning ;) Din sköldpadda var ju helt bedårande - min L föredrar virkade leksaker och har ett par några stycken!
Superfin!

4 december 2008 kl. 20:29  
Blogger Strumpetossa sa...

Vilket superhärligt tyg!!

20 april 2009 kl. 09:47  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida