måndag 23 november 2009

Tipp tapp, tipp tapp...




Har virkat en tomte efter Made by you-mönstret... samma som jag virkade ifjol... men hon har inte fastnat på kort än... kanske mest för att hon är skallig fortfarande och det ska väl rättas till så småningom. Men jag har i alla fall lyckats knåpa ihop en av Elsas tomtar. Dom är superfina, superenkla och roliga att göra! Klicka på HÄR så kommer ni direkt till mönstret!!! Jag ändrade lite.. sydde nämligen fast allt, inkl. luvan, gillar inte riktigt lim på mina virkade saker, syr hellre!! :) Men that´s just me!! Han har dessutom hunnit flytta hemifrån redan... ända upp till Arvidsjaur... :)

Etiketter:

1 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Vilken sötis :-)
jag började på en förra året men jag gjorde visst bara en luva, hihi, typiskt mig!

Kram/Veronica

24 november 2009 kl. 12:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida