tisdag 20 oktober 2009

Garn och choklad-bytet...


Mitt choklad och garn byte kom förra veckan! Men jag har verkligen inte hunnit med mig att fota eller blogga om det. Just nu har jag massvis att göra på jobbet, känns som om jag inte riktigt hinner med det som är viktigast för mig, min familj. Därför kommer sånt här som bloggen ganska långt ner på prioriteringslistan. Fast jag vill ju blogga...

Men jag fick ett fint paket, tyvärr kom inte all choklad med på bilden... En viss sambo lyckades visst sätta i sig nougaten som jag fick!! Så det fattas på bilden, men uppskattades mycket av min sambo!! :)

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger jojo sa...

Mums. Jag är inte förvånad att all choklad inte hann fotas, jag skulle också ha satt i mig det mesta direkt =) Gillar förresten färgerna på dina mormorsrutor i ett tidigare inlägg. Ser fram mot resultatet

21 oktober 2009 kl. 20:05  
Blogger AkH sa...

Vilka fina saker du fick i paketet. Ha ett skönt veckoslut!
Anna-Karin
livetharochnu-akh

22 oktober 2009 kl. 15:55  
Blogger fia sa...

kul att paketet gillades av hela familjen:) mvh sofia

22 oktober 2009 kl. 16:15  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida