måndag 2 november 2009

Swap-paketet har kommit...

och det var värt all väntan i världen!! Så fantastiskt fint och genomtänkt! Tack Rostis. Klicka på namnet så hittar ni till henne!!!

Jag fick ett stort paket...


Med mååånga (7st) inslagna paket...


Hon har sytt en fantastiskt fin kappa till Vera, har inte provat den än, eftersom Vera är hos mormor tills på torsdag!! Men den kommer säkert passa bra... kommer en live-bild senare!


En detalj av framfickan...


Jag fick 2 tidningar med stickmönster från 1957 och 1959... helt fantastiska! Visar bilder från dem senare...


Ett supersnyggt tyg, en superstor bit!!


En sysax och säkerhetsnålar!!! =)


Inte mindre än 2 chokladkakor... Mums!!


Kort-kit, så här ska göras egna kort... Kul, har jag inte provat på än!!


2 nystan "Puro" garn... helt fantstiskt snyggt!!!!


Så här är hela paketet samlat!!!


TACK TACK TACK TACK för ett helt fantastiskt fint paket!!!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Åsa Tidqvist sa...

vilket fantastiskt fint pkt!!

3 november 2009 kl. 11:59  
Blogger Tanjis sa...

Oj oj så mycket fint!
Jag blir så sugen att vara med på en sån här men får samtidigt lite ångest så jag vågar aldrig anmäla mig! :P
Men det är kul att se vad ni andra syr och fixar så länge.

5 november 2009 kl. 07:31  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida