fredag 27 november 2009

Hemlispaket och andra paket...

Idag har jag fått ett paket... ett hemlispaket på min födelsedag!! Vilken lyx, jag fyller ju fantastiskt jämna 31 idag. Jag fick det här fina hänget av henne!



Dessutom fick jag en jättefin julkrubba av Vera och Zoran (min sambo). Såg den på stan för ett par dagar sen och blev förtjust i den. Nu har jag fått den... =)



Den här fina Origamiboken fick jag av min bror och svägerska. Skulle tro att de har köpt den i Japan när de var där i höstas. Superfin, fanns till och med origamipapper i boken!! Tack Rikard och Pia!!

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Cecilia & Busiga ungar sa...

Stort grattis på födelsedagen....Hoppas på en fortsatt rolig kväll. Önskar Cecilia =)

27 november 2009 kl. 19:29  
Blogger Tvärslå sa...

Lite sent kanske men grattis på födelsedagen.
Fina presenter :)

28 november 2009 kl. 02:04  
Blogger Helena sa...

Grattis i efterskott! Vilka fina presenter. Julkrubban var riktigt fin!

30 november 2009 kl. 00:58  
Blogger Fröken Fridh sa...

Nej men vilket sött hänge! :D
Tänk om man kunde få ett sådant på sin födelsedag, får hinta lite till någon pyssligväm :P

2 december 2009 kl. 16:08  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida