måndag 16 februari 2009

Måndag...

Har börjat planera lite för swapen jag ska fixa till! Ska bli roligt att få sy något som är lite större än till min lilltjej. Tror jag har bestämt mig vad det blir... men kan ju inte avslöja det än! Men det är roligt att få klura lite och suga på karamellen, men samtidigt är det ju lite läskigt, men mest kul!

Idag var det ju vägning och idag -0,7kg... känns bra, har liksom lossnat nu och det känns skönt att brallorna sitter lösare!! Vilka angenäma problem att se fram mot att behöva köpa/sy nya kläder för de andra sitter runt fotknölarna... haha... :)

Hoppas ni har haft en fin måndag!

Etiketter:

2 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Härligt jobbat!
Hoppas du får en härlig dag, kram/Veronica

17 februari 2009 kl. 08:43  
Anonymous Anonym sa...

Hej

Va kul att du gillade boken, det gör jag med : ) Mycket roligare att den kommer till användning, för som sagt, fler än tre har vi nog inte tänkt oss ;) Håller på att virka den där katten japanska mönstret nu, roligt :) Bra bas kropp och huvud också att utgå ifrån och göra andra figurer :)

Kram

17 februari 2009 kl. 14:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida