söndag 8 februari 2009

En mössa...

Det har ju inte blivit så mycket gjort här sista dagarna... Men igår kväll lyckades jag i alla fall knåpa ihop en mössa. Kommer bild senare. Gjorde en ganska tät och tight modell i alla fall, med nedtag bara i bakre maskbågen. Tycker det mönstret blir så snyggt!!! Idag ska jag faktiskt iväg till mitt jobb på familjegudstjänst. Ska bli roligt att träffa lite arbetskamrater igen... och alla andra som brukar gå dit. Sen ska jag på syjunta också. Dealade med min sambo igår, om jag tar med Vera så plockar, dammsuger och svabbar han... och det köpte han. Helt ok deal för min del! hihi...

Etiketter: ,

1 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Bra deal:-) Hoppas ni får det mysigt. Vad jobbar du som? Jag utbildar mig ju till präst och har just avslutat ett två-årigt vikariat som barnledare med musikinriktning i en församling här i Linköping.

Det ska bli kul att se mössan
kram/Veronica

8 februari 2009 kl. 11:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida