måndag 26 januari 2009

Måndagsbekännelse...

Idag var vägningsdags... tyvärr var det lite plus på vågen, +0,5kg... suck och pust tänkte jag... MEN då tog jag fram måttbandet och då kändes allt bra igen... det var -5 cm i midjan :) Tjoho... vikten är ju faktiskt inte allt! Så nu är det bara tuta och köra, lite mer promenader och fortsätta med att äta bra! Nya tag igen!

Sen var jag faktiskt ner på stan en sväng. Känns som om jag gjorde världens bästa fynd på Myrorna... En serie tekoppar från Uppsala/Ekeby 12st hela och snygga som tusan!! Allt för bara 240kr. Jag ska fota senare och visa er... Dessutom hittade jag på Euroskor ett par snygga skor för bara 100-lappen... perfekt!! Nu ska jag gå och diska mina snygga koppar och laga mat...

Etiketter: ,

4 kommentarer:

Blogger Veronica Tingvall sa...

Härligt jobbat!
Muskler väger ju mer än fett....
Jag blir så inspirerad av dig. jag borde verkligen röra på mig mer och äta bättre. Jag sitter ju bara hemma och virkar eftersom jag har lite problem med hälsan.

Kämpa på, du är verkligen jätteduktig!
Kram/Veronica

26 januari 2009 kl. 17:29  
Blogger marita blücher sa...

Hej Krumelur,
Så roligt att du hittade till mig och tusen tack för din kommentar. Visst är det härligt att komma hem och känna att man gjort riktigt fina fynd !
Ha det så gott.
Kram/Marita

26 januari 2009 kl. 18:37  
Blogger gulle hexan sa...

hallojs..
du? visst e det snyggare å ser friskare ut.. med lite hull på kroppen.. än smala - smått utmärglade kroppsidialet som råder.,,
men de e ju vad jag tycker:)

26 januari 2009 kl. 21:31  
Blogger Christina sa...

Jättebra jobbat ändå! Det är viktigt med måttband också för man väger ju olika, speciellt kvinnor, under månaden också...
Kul att du läser min blogg också. Ska kolla in här lite då och då nu framöver också. Jättetjusig krokodil du virkat förresten. Är mycket imponerad!
Ha det så bra och njut av ledigheten! /chris

28 januari 2009 kl. 21:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida