söndag 1 februari 2009

Nya projekt...

I helgen har det inte blivit mycket gjort. Igår var vi på middag och spelkväll hos en god vän i några hus bort... mycket trevligt. Idag har vi varit på 3-års kalas, och Vera har blivit gosad och lyft mellan olika knän hela eftermiddagen så hon har trivs som fisken i vattnet, men var trött och grinig ikväll. Tär visst på krafterna att bli beundrad!!!

Men men i veckan har jag i alla fall påbörjat mitt projekt vågig pläd inspirerad av Veronica på Ulliga gulliga saker. Hon gör ju en helt fantastiskt snygg pläd i riktiga regnbågefärger. Själv har jag valt lite andra färger som ni ser... men tror att den kommer passa här hemma hos oss...



Dessutom har jag påbörjat en groda från mönstret på bloggen Annas resa. Men än så länge är det bara ett huvud, två ögon och ett ben producerat... :)



Idag har jag fått min swapkompis idag... spännande, spännande... :) Man hittar mina svar till vårswapen under fliken swap. Imorgon är det invägning igen, Känns spännande att se vad som hänt den här veckan... :O

Etiketter: , ,

2 kommentarer:

Blogger gulle hexan sa...

å vad fint:) å roligt det ser ut..
toppen.. lycka till

1 februari 2009 kl. 22:04  
Blogger Veronica Tingvall sa...

Oh vad fina färger på pläden. Den kommer nog bli jättebra. Jag älskar grodor så jag måste verkligen kolla in det där mönstret.

Hoppas du har en härlig kväll. Jag har blivit jätteinspirerad av ditt nya liv så jag har kommit igång lite med min träning igen.
Kram/Veronica

1 februari 2009 kl. 22:34  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida