tisdag 13 januari 2009

Något opyssligt...


Idag har jag startat mitt nya liv... (undrar hur många gånger man ska göra det...) eller jag ska i alla fall försöka! Jag släpar ju runt på en del extra kilon... kan inte ens skylla på graviditeten, eftersom jag förlorat alla 6 kg jag gick upp under den lagom till efterkontrollen...

Men i alla fall tänkte jag varje måndag framöver bekänna för er som läser min blogg hur veckans viktnedgång har gått vare sig det är + eller -. Men jag tror att det kan bli en extra morot att kämpa på när man liksom ska bekänna färg inför en del (förhoppningsvis) människor! Så invägning idag och på måndag så får vi se hur 1:a veckan har gått!!

Etiketter: ,

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

stort lycka till!!!

13 januari 2009 kl. 08:02  
Blogger Lilla NovaK sa...

You go girl!!

13 januari 2009 kl. 08:17  
Blogger gulle hexan sa...

lycka till:)
psst jag la till din sida.. på min blogg..
hoppas du inte har något i mot?

13 januari 2009 kl. 19:44  
Blogger Anna-Snoddas sa...

Heja, heja! :)

14 januari 2009 kl. 07:37  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Modigt tycker jag och önskar dig all lycka till!!

14 januari 2009 kl. 07:42  
Blogger Heimlaga sa...

Lycka till!

19 januari 2009 kl. 08:01  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida