tisdag 15 september 2009

Angående tråkiga kommentarer!

Idag har jag ändrat inställningar på mina kommentarer. Numera kan man inte kommentera anonymt. Har man något att säga kan man göra det med sitt namn och stå för det. Det är min fasta åsikt!

Till dig som har lagt kommentaren så kan jag bara tala om att det ÄR mitt mönster på ugglan, och hänvisar till en diskussion som har förekommit på Mia Bengtssons blogg. Jag har aldrig gillat de amigurumisar som Ana Pauli har gjort och har inte läst hennes böcker eller blogg. Sett bilder har jag väl gjort, men det mönstret som finns publicerat här har JAG gjort. Men inspirerad av andra blir man väl alltid. Hennes uggla hade jag aldrig sett i alla fall. Om man ska göra mönster på sånt som aldrig förr har gjorts så kan vi ju sluta på en gång. Har du något mer att säga om det här kan du ju maila mig eller skriva här och våga stå för vad du tycker!

Etiketter:

5 kommentarer:

Blogger Maritas Maskor sa...

Stå på dig Carolina!

15 september 2009 kl. 21:24  
Blogger ☆Videhexan på Virkaholic☆ sa...

Nej! Har du också råkat ut för en sådan där surkärring? Vad jobbigt!

Allting är redan gjort mer eller mindre så alla nya mönster blir i princip varianter av existerande mönster... känns det som i alla fall...

16 september 2009 kl. 02:24  
Blogger Hulda sa...

Känns nästan som det skulle vara samma tråkiga person med samma taskiga attityd som angrep Mia också. Jag är nästan helt säker på att det är en person som inte har något liv förutom sitta sig och jävlas med andra och som dessutom är furktasvärt avundsjuk på andra som gör något fint. Så stå på dig och skit i gnällkärringen!

Jag tycker dina saker är hur läckra som helst!

16 september 2009 kl. 08:39  
Blogger Tvärslå sa...

Helt rätt, rak och sann ska man vara,fegar man kan man dra något gammalt över sej.
Bra att du tog upp det tycker jag.

16 september 2009 kl. 21:25  
Blogger Unknown sa...

Fast jag inte gör mönster virkar eller så så finns de människor överallt. Stå på dig !!!! Tyvärr finns de de som älskar att kommentera om saker de ej vet samt de så måste säga sitt på andras sidor men sedan är anonyma !!!! Jag behöver ju inte säga mer
Har själv haft en.....
Kramar i massor

17 september 2009 kl. 11:16  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida