onsdag 19 november 2008

Äntligen fotat!!!






Nu har jag tagit mig i kragen och fotat det jag har virkat senaste tiden... men som vanligt så hann det blir mörkt och bläigt ute så färgerna är väl sådär!! Den röda bilen som jag gjort mönstret till själv blev ju klar för rätt länge sen. Men ibland är det svårt att komma till skott och fota som sagt!!

Jag har egentligen en liten skapelse till som jag gjort... men den visar jag inte nu... den får ni vackert vänta tills utställningen på Juniform kommer. Den ska nämligen bli mitt bidrag där!!

Etiketter: ,

7 kommentarer:

Blogger Lilla Gryn sa...

Men vad fina grejer!! Jag önskar att jag kunde virka jag med...

19 november 2008 kl. 10:08  
Blogger Helena sa...

Vad fina saker! Prinsesstårtan är så gullig!

20 november 2008 kl. 22:05  
Blogger sygryn sa...

Åh, vilka fina grejer! Älskar moroten och prinsesstårtan och bi....

24 november 2008 kl. 15:12  
Blogger Heimlaga sa...

Oj så fina virkade grejer! Morötterna och jordgubben, mums!
Jag virkar sällan, men jag skickar länken till 13åriga dottern som nyligen börjat "frihandsvirka" allt möjligt.

24 november 2008 kl. 15:17  
Blogger Solveig Lövendahl sa...

Å vad spännande att se vad det blir! Jättefina saker du har gjort! Morötterna är nog mina favoriter.

24 november 2008 kl. 21:06  
Anonymous Anonym sa...

Helt underbara skapelser

25 november 2008 kl. 15:26  
Blogger FrökenC sa...

Tack för fint kommentarer!!! Det värmer!

25 november 2008 kl. 18:06  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida