söndag 2 november 2008

PIF....

Jag har gått med i en PIF på fnurr:s blogg

Så då ska man ju erbjuda en på sin egen blogg... Så här är mitt löfte att PIF:a

De tre första som lämnar en kommentar på detta inlägg kommer att få en handgjord gåva av mig!

Jag vet inte vad presenten kommer att bli och jag kommer kanske inte att skicka dem i morgon eller nästa vecka, men jag lovar att sända den inom 365 dagar. Det enda du behöver göra i gengäld är att "PIF", genom att lova samma sak på din blogg!

Etiketter:

3 kommentarer:

Blogger Unknown sa...

Är jag den första *ler* Klart att jag vill hänga på på detta men jag behöver din adress !!!
Kram Lotta

15 november 2008 kl. 09:39  
Anonymous Anonym sa...

Är det för sent att anmäla sig? Jag menar det är ju längesen du gjorde detta inlägget, men detta verkar ju jättekul.

Kram Sanna

3 januari 2009 kl. 00:02  
Blogger http://merving.blogspot.com sa...

Är det bara två som ville vara med på en PIF?
Jag är jätte gärna med!

19 mars 2009 kl. 15:12  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida