torsdag 23 oktober 2008

swapar...

Härligt... nu är det planering på hög nivå... har fått mina swap-vänner!! Ska bli roligt och utmanande! Dessutom är jag ju grymt nyfiken på vem och vad jag själv kommer att få!!

Jag och en vän har dessutom bestämt oss för att stå på Norra Bergets julmarknad i Sundsvall!! Ska bli jätteskoj, men nu ska här produceras gejer så det sprutar!!

Det här med virkning är ju helt fantastiskt dessutom... just nu håller jag på att virka en bil... en röd härlig bil... undrar om det blir lite leksaker till julmarknaden också... bara för att det är så skoj att virka!!! Tror ni någon skulle vilja köpa såna?!?!

Etiketter: , ,

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Har börjat klura på ditt paket till jul men än är det en bit kvar....
/Hemliga julkompisen

25 november 2008 kl. 20:36  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida