tisdag 21 oktober 2008

Möss-swapen svar...

Här kommer svaren på frågorna....

1, Vad tycker du om för färger? Brun, Svart, Grått...

2, Vad har du /ditt barn för storlek? (På huvudet alltså;) ) Lilltösen har 39cm runt huvudet... hon är bara 2 månader, så gör hellre större.. :) Jag har 56 cm runt huvudet...

3, Vad brukar du pyssla med? Jag har precis upptäckt hur kul det är att virka, annars så syr, broderar och pärlar jag!

4, Syr/Stickar du? Ja och ja... :)

5, Är det någon pysselform du är nyfiken på men inte vågat pröva på? Jag vill lära mig att virka bättre... är ju precis nybörjare!

6, Behöver du något särskilt i pysselväg? Virknålar, garn, måttband... var tar de vägen någonstans???

6, Vad gillar du för godis? Jag gillar det mesta inom godisvärlden, men är allergisk mot nötter!!

7, Kaffe eller te? Både ock... har precis börjat dricka kaffe igen efter graviditeten så det blir mycket av den varan nu!!

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida