tisdag 30 september 2008

Sysidans julswap....

1, Hur många barn har du?
Jag har 1 barn

2, Kön kläder och skostorlek på barnen
Flicka, strl 62-68 till jul skulle jag tro, men hellre en större storlek!! :)

3, Vad betyder ordet maskerad för dig!
En fest med utklädnader...

4, Är du nybörjare, medel eller avancerad på stickor?
jag skulle nog säga medel...

5 -”- på sömnad
Jag tror att jag är medel här med... med lutning till nybörjare...

6, Vilken typ av tyg föredrar du?
Bomull gärna roliga fina retrotyger typ 70-tals inspirerat...

7. Vilken typ av garn gillar du?
Jag älskar ullgarner, typ lovikka...

8, Håller du på med någon annan skapande hobby(vad?)?
Jag skapar gärna, är pärlfanatiker, och broderar också en heldel!!

9, Finns det något i pyssel, sy eller stickväg som du behöver?
En bra markeringspenna, ett indragbart måttband, eller överraska mig!!

10, Vad gillar du för godis?
Jag älskar det mesta i godisväg...

10, Är du allergisk mot något?
Jag är allergisk mot nötter och granatäpplen

11, vad är dina favoritfärger?
Brunt, svart, vitt, orange, turkost, rött...

12, Finns det några färger du absolut inte gillar?
Jag gillar inte aprikost eller mintgrönt... kanske faktiskt pastell överhuvudtaget...

13, Kaffe eller te?
Både och, men inte samtidigt!!

14, vad lyssnar du på för musik
Lars Winnerbäck... och liknande

16. Vad läser du för böcker?
pysselböcker, historia, gärna en lättsam roman också!!

17, Prenumererar du på någon sy/sticktidning?
Ottobre, barnnummer...

Etiketter:

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida